FieldOS este o soluție SaaS care vă permite să distribuiți și să monitorizați sarcinile atribuite angajaților sau
contractorilor din teren și să optimizați resursele și procesele implicate. Managerii vor ști ce fac
angajații și contractorii lor, în cât timp și cu ce resurse.
Cu ajutorul acestei soluții, puteți păstra o evidență completă a tuturor sarcinilor efectuate pe teren sau la locația clienților
de către angajații sau contractorii dumneavoastră și a informațiilor adiacente.
Creșterea
productivității
Cu FieldOS, tehnicianii reduc volumul de hârtii cu 80%, permițându-le să își petreacă mai mult timp pe ceea ce contează cu adevărat: sarcini de întreținere.
Reducerea costurilor de mentenanță
Clienții FieldOS au observat o reducere a costurilor de întreținere cu 15% datorită reducerii timpului de inactivitate, timpului de răspuns mai rapid și îmbunătățirii eficienței.
Timp mai scurt de rezolvare
Angajații află imediat că a fost creată și atribuită o sarcină. Aceștia pot accesa informațiile adiacente imediat.
O soluție de gestionare a muncii colaborative, proiectată în mod specific pentru Managementul Serviciilor de Teren și companiile deținătoare de active.
Preluare reclamații și sugestii de la clienți și angajați cu transformare ulterioară în Work Order
Managementul mentenanței – inclusiv prin creare de task-uri automate prin integrare cu sisteme de tip SCADA și BMS și orice automatizări prin intermediul aplicației Siemens BuildingX
Task management pentru angajații deskless
Inspecții și audituri de către angajați deskless
Contractor management
Checklists health & safety
Checklists operațional
Permise de lucru
Valabilitate avize utilități
Control de calitate
Colectare date: contoare de utilități și raportare ESG
Module FieldOS
Sesizări
Permiteti clientilor, vizitatorilor sau angajatilor dvs. sa
creeze si sa monitorizeze cererile de orice fel prin mai
multe metode moderne. Cererile sunt analizate si
transformate in sarcini.
Sarcini programate
Creati sarcini programate pentru orice tip de activitate
si setati alerte pentru a anunta (automat) angajatii si
contractorii in timp util. Nu ratati niciodata o sarcina
obligatorie sau legala. Urmariti tot ce s-a facut de-a
lungul timpului.
Automatizare
Automatizati pasii din fluxul de lucru al companiei dvs.
prin reguli predefinite sau prin algoritmul FieldOS. Va
permite să eliminați elementele neesențiale
din fluxul de lucru al sarcinilor de luare a
deciziilor si rezolvarii.
Sarcini
Creați și gestionați sarcini, monitorizați angajații și
contractorii, la birou si pe teren in timp ce indeplinesc
sarcinile. Creati si implementati liste de verificare si alti
pasi obligatorii pentru cresterea eficientei.
Stocare fisiere
Incarcati fisiere, asociati-le cu orice tip de element din
aplicatie: clienti, locatii, echipamente, piese de schimb
si consumabile, venituri, cheltuieli, sarcini, etc. Interfata
usor de utilizat pentru functii de acces usor,
administrare si partajare.
Integrare și import
Importati toate datele direct din fisierele xls sau csv in 3
pași: selectați fișierul, mapați câmpurile, efectuați
importul. Utilizați instrumentele FieldOS de integrare
API predefinite sau personalizate la cerere.
Domenii în care este utilizată cu succes aplicația FieldOS
Facility management
Furnizori de servicii
Lanțuri de magazine
Sănătate & Pharma
Entități ale statului
Instituții financiare
Facilități de producție
Clădiri de birouri & Rezidențiale
Restaurante
Descoperă beneficiile FieldOS pentru compania ta!
Gestionează eficient activitatea de teren, crește productivitatea și obține controlul asupra resurselor.