FieldOS este o soluție SaaS care vă permite să distribuiți și să monitorizați sarcinile atribuite angajaților sau
contractorilor din teren și să optimizați resursele și procesele implicate. Managerii vor ști ce fac
angajații și contractorii lor, în cât timp și cu ce resurse.
Cu ajutorul acestei soluții, puteți păstra o evidență completă a tuturor sarcinilor efectuate pe teren sau la locația clienților
de către angajații sau contractorii dumneavoastră și a informațiilor adiacente.
Creșterea
productivității
Cu FieldOS, tehnicianii reduc volumul de hârtii cu 80%, permițându-le să își petreacă mai mult timp pe ceea ce contează cu adevărat: sarcini de întreținere.
Reducerea costurilor de mentenanță
Clienții FieldOS au observat o reducere a costurilor de întreținere cu 15% datorită reducerii timpului de inactivitate, timpului de răspuns mai rapid și îmbunătățirii eficienței.
Timp mai scurt de rezolvare
Angajații află imediat că a fost creată și atribuită o sarcină. Aceștia pot accesa informațiile adiacente imediat.
O soluție de gestionare a muncii colaborative, proiectată în mod specific pentru
Managementul Serviciilor de Teren și companiile deținătoare de active.
Preluare reclamații și sugestii de la clienți și angajați cu transformare ulterioară în Work Order
Managementul mentenanței, inclusiv prin creare de task-uri automate prin integrare cu sisteme de tip SCADA și BMS și orice automatizări prin intermediul aplicației Siemens BuildingX
Task management pentru angajații deskless
Inspecții și audituri de către angajați deskless
Contractor management
Checklists health & safety
Checklists operațional
Permise de lucru
Valabilitate avize utilități
Control de calitate
Colectare date: contoare de utilități și raportare ESG
Module FieldOS
Sesizări
Permiteți clienților, vizitatorilor sau angajatilor dvs. să
creeze și să monitorizeze cererile de orice fel prin mai
multe metode moderne. Cererile sunt analizate și
transformate în sarcini.
Sarcini programate
Creați sarcini programate pentru orice tip de activitate
și setați alerte pentru a anunța (automat) angajații și
contractorii în timp util. Nu ratați niciodată o sarcină
obligatorie sau legală. Urmăriți tot ce s-a făcut de-a
lungul timpului.
Automatizare
Automatizați pașii din fluxul de lucru al companiei dvs.
prin reguli predefinite sau prin algoritmul FieldOS. Vă
permite să eliminați elementele neesențiale
din fluxul de lucru al sarcinilor de luare a
deciziilor și rezolvării.
Sarcini
Creați și gestionați sarcini, monitorizați angajații și
contractorii, la birou și pe teren în timp ce îndeplinesc
sarcinile. Creați și implementați liste de verificare și alți
pași obligatorii pentru creșterea eficienței.
Stocare fișiere
Incărcați fișiere, asociați-le cu orice tip de element din
aplicație: clienți, locații, echipamente, piese de schimb
și consumabile, venituri, cheltuieli, sarcini etc. Interfața
ușor de utilizat pentru funcții de acces ușor,
administrare și partajare.
Integrare și import
Importați toate datele direct din fișierele xls sau csv în 3
pași: selectați fișierul, mapați câmpurile, efectuați
importul. Utilizați instrumentele FieldOS de integrare
API predefinite sau personalizate la cerere.
Domenii în care este utilizată cu succes aplicația FieldOS
Facility management
Furnizori de servicii
Lanțuri de magazine
Sănătate & Farma
Entități ale statului
Instituții financiare
Facilități de producție
Clădiri de birouri & Rezidențiale
Restaurante
Descoperă beneficiile FieldOS pentru compania ta!
Gestionează eficient activitatea de teren, crește productivitatea și obține controlul asupra resurselor.