FieldOS-managementul-activitatii-de-teren | Sostenia

Gestionează activitatea de teren simplu și eficient, cu FieldOS


​​​​SOLICITĂ DEMO

FieldOS este o soluție SaaS care vă permite să distribuiți și să monitorizați sarcinile atribuite angajaților sau contractorilor din teren și să optimizați resursele și procesele implicate. Managerii vor ști ce fac angajații și contractorii lor, în cât timp și cu ce resurse. 

Cu ajutorul acestei soluții, puteți păstra o evidență completă a tuturor sarcinilor efectuate pe teren sau la locația clienților de către angajații sau contractorii dumneavoastră și a informațiilor adiacente. 

Creșterea 
productivității

Cu FieldOS, tehnicianii reduc volumul de hârtii cu 80%, permițându-le să își petreacă mai mult timp pe ceea ce contează cu adevărat: sarcini de întreținere.

Reducerea costurilor de mentenanță

Clienții FieldOS au observat o reducere a costurilor de întreținere cu 15% datorită reducerii timpului de inactivitate, timpului de răspuns mai rapid și îmbunătățirii eficienței.

Timp mai scurt de rezolvare

Angajații află imediat că a fost creată și atribuită o sarcină. Aceștia pot accesa informațiile adiacente imediat.

O soluție de gestionare a muncii colaborative, proiectată în mod specific pentru 
Managementul Serviciilor de Teren și companiile deținătoare de active
.

Preluare reclamații și sugestii de la clienți și angajați cu transformare ulterioară în Work Order

Managementul mentenanței, inclusiv prin creare de task-uri automate prin integrare cu sisteme de tip SCADA și BMS și orice automatizări prin intermediul aplicației Siemens BuildingX

Task management pentru angajații deskless

Inspecții și audituri de către angajați deskless

Contractor management

Checklists health & safety  

Checklists operațional  

Permise de lucru  

Valabilitate avize utilități 

Control de calitate  

Colectare date: contoare de utilități și raportare ESG 

Module FieldOS

Sesizări

Permiteți clienților, vizitatorilor sau angajatilor dvs. să

creeze și să monitorizeze cererile de orice fel prin mai

multe metode moderne. Cererile sunt analizate și

transformate în sarcini.

Sarcini programate

Creați sarcini programate pentru orice tip de activitate

și setați alerte pentru a anunța (automat) angajații și

contractorii în timp util. Nu ratați niciodată o sarcină

obligatorie sau legală. Urmăriți tot ce s-a făcut de-a

lungul timpului.

Automatizare

Automatizați pașii din fluxul de lucru al companiei dvs.

prin reguli predefinite sau prin algoritmul FieldOS. Vă

permite să eliminați elementele neesențiale
 din fluxul de lucru al sarcinilor de luare a

deciziilor și rezolvării.

 

Sarcini

Creați și gestionați sarcini, monitorizați angajații și

contractorii, la birou și pe teren în timp ce îndeplinesc

sarcinile. Creați și implementați liste de verificare și alți

pași obligatorii pentru creșterea eficienței.

Stocare fișiere

Incărcați fișiere, asociați-le cu orice tip de element din

aplicație: clienți, locații, echipamente, piese de schimb

și consumabile, venituri, cheltuieli, sarcini etc. Interfața

ușor de utilizat pentru funcții de acces ușor,

administrare și partajare.

Integrare și import

Importați toate datele direct din fișierele xls sau csv în 3

pași: selectați fișierul, mapați câmpurile, efectuați

importul. Utilizați instrumentele FieldOS de integrare

API predefinite sau personalizate la cerere.

Domenii în care este utilizată cu succes aplicația FieldOS

Facility management

Furnizori de servicii

Lanțuri de magazine

Sănătate & Farma

Entități ale statului

Instituții financiare

Facilități de producție

Clădiri de birouri & Rezidențiale

Restaurante

Descoperă beneficiile FieldOS pentru compania ta!

Gestionează eficient activitatea de teren, crește productivitatea și obține controlul asupra resurselor.