CRM Sostenia - Customer Relationship Management

Optimizează vânzările cu 

CRM Sostenia


Mai multe vânzări, activitate eficientizată și  

gestionarea pâlniei de vânzări cu o singură aplicație!

SOLICITĂ DEMO

În vânzări, timpul se măsoară în contractele semnate.

Prin urmare, preocuparea unui manager de vânzări este să maximizeze această resursă pentru echipa sa și să se asigure că agenții pot câștiga un client cât mai repede posibil.

Cum puteți reduce durata procesului de vânzare și crește semnificativ șansele de conversie?


Managementul

Clienților

Managementul 

Pâlniei de Vânzări


Managementul

Activității


Concentrează-te pe ceea ce contează cu adevărat: construirea unei relații de încredere cu r o ai cu clienții și potențialii tăi!

Cu CRM Sostenia, reduci semnificativ duratata activităților administrative precum rapoarte, planificarea și programarea întâlnirilor, crearea ofertelor și îți dedici timpul activităților care aduc profit companiei tale.

Managementul Clienților

    • Ai acces rapid la istoricul clienților
    • Filtre avansate și căutare, astfel încât să puteți obține cu ușurință informațiile de care aveți nevoie
    • Centralizați toate datele importante: întâlniri, oferte, achiziții, feedback, telefoane etc.
    • Puteți încărca documente, contracte, facturi
    • Posibilitatea de a face comentarii, observatii

Managementul Pâlniei de Vânzări

    • Urmăriți în mod eficient oportunitățile în toate etapele
    • Gestionați canalul de vânzări: stabiliți prioritățile și acțiunile necesare
    • Abilitatea de a se pregăti rapid pentru a întâlni oportunități și clienți
    • Gestionarea pâlniei de vânzări pe agent, zonă, etapă, oferte etc.
    • Analiză și raportare avansată

Managementul Activității

    • Ai ocazia să prioritizezi lista de sarcini și să optimizezi întregul proces de vânzare
    • Managerul de vânzări poate gestiona echipa prin feedback, evaluări, analize și rapoarte
    • Puteți vizualiza lista produselor promovate într-un anumit proiect
    • Monitorizați competiția și introduceți informații legate de ofertele concurenților
    • Managementul vânzărilor pentru mai multe locuri de muncă sau magazine
    • CRM Sostenia poate fi ușor integrat cu alte ERP-uri sau aplicații software

Vrei să convertești mai multe lead-uri în clienți și să optimizezi vânzările?

Descoperă aplicația CRM Sostenia și cum te poate ajuta să-ți îmbunătățești activitatea!

Fragmentul dvs. dinamic va fi afișat aici ... Acest mesaj este afișat deoarece nu ați furnizat atât un filtru, cât și un șablon de utilizat.
Cookie settings