Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID | Sostenia
Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID
Industria ecommerce este una dintre cele mai profitabile și crește cu o viteză uluitoare. În fiecare azi apar noi magazine online, care le oferă clienților o experiență de shopping din orice colț al lumii.
Bătălia pe clienți este aprigă, motiv pentru care companiile de ecommerce fac eforturi pentru a se diferenția de concurență prin oferte, calitatea produselor și, mai ales, prin servicii impecabile.
Automatizarea vine în sprijinul retailerilor pentru a-i ajuta să crească satisfacția clienților.

Tehnologia conversațională AI chatbot este una dintre soluțiile adoptate și este o metodă care dă rezultate extrem de bune în relația cu clienții.

Ai un magazin online? Iată cum te poate ajute chatbot-ul DRUID de conversație inteligentă!

1.      Serviciu clienți deschis 24/7

Vă puteți imagina impactul pozitiv asupra clienților dvs. attunci când primesc imediat răspuns la solicitarea avută? La orice oră din zi și din noapte, non-stop, de pe orice device pot vorbi cu un asistent virtual care le poate rezolva cererea.

Avantajul oferit de tehnologia conversațională DRUID este faptul că înțelege oamenii datorită inteligenței artificiale pe care se bazează și, fiindcă învață constant, are un limbaj uman.

Practic, puneți la dispoziția clientului un asistent virtual disponibil tot timpul, care are mereu atitudine pe care o doriți, nu se enervează și oferă clientului o experiență plăcută.

Chatboții AI le pot răspunde clienților cu privire la identificarea comenzii, întrebări diverse, solicitări legate de plată și multe altele. Când e cazul, pot direcționa automat solicitările mai complexe, către un coleg uman 😊, în departamentul potrivit.

Asistenții virtuali propuși de platforma Druid oferă o experiență conversațională documentată, folosind inteligența artificială și procesarea limbajului natural pentru a simula o conversație cu o persoană reală. 

Dragoș METEA • CEO DRUID

2.      Sprijină creșterea vânzărilor

Chatboții inteligenți sunt eficienți și în comunicarea cu potențialii clienți. Cu ajutorul lor, aveți posibilitatea de a interacționa automat cu cei care accesează magazinul online, prin intermediul chestionarelor, a jocurilor amuzante sau a întrebărilor pe care asistentul virtual le adresează.

Mai mult, asistentul virtual poate facilita căutările în magazinul online, pe baza preferințelor, a intereselor sau a informațiilor demografice.

Este o metodă eficientă de a construi relații de durată cu viitorii clienți, oferindu-le o experiență personalizată de shopping.

3.      Câștigă timp pentru echipa ta prin automatizare

Comunicarea intermediată de un chatbot AI de obicei rezolva solicitări care se repetă de la un client la altul și oferă aceleași răspunsuri la întrebările frecvente și direcționează. Practic, preia un proces comunicațional repetitiv, care în mod normal ar fi susținut de o persoană.

Prin transferul acestei activități către un asistent inteligent, echipa de serviciu clienți va câștiga timp prețios pe care îl va putea folosi pentru rezolvarea unor spețe mai complexe.

Angajații vor fi mai productivi, vor putea rezolva eficient solicitările sensibile și vor fi mai motivați deoarece nu vor mai fi responsabili de comunicarea plictisoare, repetitivă, preluată acum de chatboți.

Pe scurt, cu chatbot-ul DRUID angajații câștigă timp pentru activitatea lor, compania reduce costurile, iar clienții se bucură de servicii impecabile.

Vrei să faci primii pași în digitalizarea afacerii?

Citește articolul și află cum.

4.      Simplificarea procesului de comandă

Cu cât procesul de achiziție din site este mai facil, cu atât șansele să fie finalizată comanda cresc. Cum îi putem ajuta pe clienți să nu abandoneze coșul de cumpărături? Simplu! Chatboții inteligenți îi pot asista în completarea datelor de achiziție, de livrare și chiar îi pot redirecționa către alte pagini.

După plasarea comenzii, clienții au nevoie să poată afla în orice moment statusul comenzii lor și asta cât mai simplu posibil.  Din nou, chatboții sunt la datorie, oferindu-le clienților instant detalii despre locația coletului, data de primire sau chiar contactul curierului.

Platforma Druid oferă asistenți virtuali ce pot fi folosiți în procesele de asistență clienți, vânzări, marketing, resurse umane sau financiar-contabilitate. Disponibilitatea acestora de 24/7 susține eficientizarea afacerii și crește calitatea serviciilor oferite clienților, respectiv creșterea productivității și performanței angajaților. Serviciile oferite de platforma Druid sunt destinate atât clienților interni ai companie, cât și celor externi, fiind disponibile via web.

DRUID este partenerul Sostenia pentru tehnologia conversațională AI Chatbot și împreună ajutăm companiile să obțină mai mult cu mai puțin.

Află cum chatboții inteligenți DRUID te pot ajuta să-ți dezvolți afacerea.

Îți stăm la dispoziție cu toate detaliile!

Partajează

Ce înseamnă RPA?
Află răspunsurile la toate întrebările pe care le-ai avut vreodată despre roboți software