Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID | Sostenia
Blogul S

Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID

Industria Commerce este una dintre cele mai profitabile și în continuă creștere. În fiecare zi, apar noi magazine online, oferind clienților o experiență de cumpărături din orice colț al lumii.
Concurența pentru clienți este puternică, motiv pentru care companiile depun eforturi pentru a se diferenția de concurență prin oferte, calitatea produselor și, cel mai important, servicii impecabile.
Automatizarea vine în ajutorul comercianților pentru a-i ajuta să crească satisfacția clienților.

Tehnologia Conversațională AI este una dintre soluțiile adoptate care oferă rezultate excelente în relațiile cu clienții.

Aveți un magazin online? Iată cum ChatBot-ul Inteligent DRUID vă poate ajuta!

1.  24/7 client service

Vă puteți imagina impactul pozitiv asupra clienților dvs. atunci când primesc un răspuns imediat la întrebarea lor? În orice moment al zilei sau al nopții, fără întrerupere, de pe orice dispozitiv, ei pot interacționa cu un asistent virtual care poate aborda solicitarea lor.

Avantajul oferit de tehnologia conversațională a DRUID constă în faptul că înțelege oamenii datorită inteligenței artificiale de bază și, pe măsură ce învață constant, are un limbaj similar cu cel uman.

În esență, oferiți clienților un asistent virtual disponibil în permanență, care menține o atitudine dorită, nu se enervează și oferă clienților o experiență plăcută.

Chatboturile AI pot răspunde clienților în ceea ce privește identificarea comenzilor, diversele întrebări, solicitările legate de plată și multe altele. Când este necesar, pot escalada automat cereri mai complexe către un coleg uman 😊 din departamentul potrivit.

Asistenții virtuali furnizați de platforma Druid oferă o experiență conversațională bine documentată, utilizând inteligența artificială și procesarea limbajului natural pentru a simula o conversație cu o persoană reală. 

Dragoș METEA • CEO DRUID

2. Susține creșterea vânzărilor

ChatBoții Inteligenți sunt, de asemenea, eficienți în comunicarea cu potențialii clienți. Cu ajutorul lor, aveți capacitatea de a interacționa automat cu cei care accesează magazinul dvs. online, prin sondaje, jocuri distractive sau întrebări adresate de asistentul virtual. Acest abordare interactivă poate angaja potențialii clienți și le poate oferi o experiență personalizată și plăcută.

În plus, asistentul virtual poate facilita căutările în magazinul online pe baza preferințelor, intereselor sau informațiilor demografice.

Această abordare personalizată ajută clienții să găsească produse relevante și îmbunătățește experiența lor generală de cumpărături.

3. Economisește timp pentru echipa ta prin automatizare

Comunicarea intermediată de un ChatBot AI gestionează în mod obișnuit solicitări repetitive, comune mai multor clienți, oferind răspunsuri consistente la întrebările frecvente și îndrumând întrebările. În esență, preia un proces de comunicare repetitiv care ar fi fost, în mod obișnuit, gestionat de o persoană.

Prin transferarea acestei activități către un Asistent Inteligent, echipa de servicii pentru clienți va câștiga timp valoros pe care îl pot folosi pentru a aborda probleme mai complexe. Aceasta le permite să se concentreze pe furnizarea de suport personalizat și specializat clienților, îmbunătățind calitatea generală a serviciilor.

Angajații vor fi mai productivi, capabili să rezolve eficient cereri sensibile și vor fi mai motivați, deoarece nu vor mai fi responsabili pentru comunicarea plictisitoare și repetitivă, acum preluată de ChatBot.

Pe scurt, cu ChatBot-ul DRUID, angajații câștigă timp pentru munca lor, compania reduce costurile, iar clienții se bucură de un serviciu impecabil.

Vrei să faci primii pași în Digitalizarea afacerii?

Citește articolul și află cum poți face asta.

4. Simplifică procesul de comandă

Cu cât procesul de achiziție pe site-ul web este mai simplu, cu atât sunt mai mari șansele de a finaliza comanda. Cum putem ajuta clienții să evite abandonarea coșului de cumpărături? E simplu! ChatBot-ul Inteligent îi poate ajuta să completeze informațiile despre achiziții și livrare și chiar să îi redirecționeze către alte pagini.

După ce plasează o comandă, clienții trebuie să poată urmări ușor starea comenzii lor în orice moment. Încă o dată, chatboturile sunt la dispoziția lor, furnizând clienților detalii instantanee despre locația coletului, data de livrare sau chiar informații de contact ale curierului.

Platforma Druid oferă asistenți virtuali care pot fi utilizați în suportul pentru clienți, vânzări, marketing, resurse umane sau procesele de contabilitate financiară. Disponibilitatea lor 24/7 susține eficiența afacerii și îmbunătățește calitatea serviciilor pentru clienți, precum și creșterea productivității și performanței angajaților. Serviciile oferite de platforma Druid sunt destinate atât clienților interni, cât și externi ai companiei și sunt accesibile prin intermediul web-ului.

DRUID este partenerul Sostenia și împreună ajutăm companiile să realizeze mai mult cu mai puțin.

Aflați cum ChatBot-urile inteligente DRUID pot îmbunătăți procesele dvs. de afaceri și interacțiunile cu clienții vizitând site-ul nostru sau contactându-ne direct.

Află cum îți poți automatiza procesele cu Asistenții Inteligenți DRUID.

Consultanții noștri vă stau la dispoziție!

Partajați această postare
Arhivează
Blogul S
Ce înseamnă RPA?
Află răspunsurile la toate întrebările pe care le-ai avut vreodată despre roboți software
Cookie settings