Odoo este soluția ERP completă, dedicată digitalizării oricărui business și suntem mândri să anunțăm că Sostenia este acum Partener Gold, datorită rezultatelor extraordinare înregistrate.
Peste 7 milioane de useri folosesc în prezent Odoo pentru a-și dezvolta afacerea, iar în România a devenit o soluție populară printre companii.
Ce este Odoo?
Se bazează pe un model de dezvoltare de tip open-source, astfel devenind cel mai mare ecosistem de aplicații integrate din lume. Familia de aplicații Odoo lucrează perfect împreună și în acest fel oferă posibilitatea de a controla și automatiza aproape orice activitate - centralizat, online și de pe orice dispozitiv.
Posibilitățile de scalare sunt nelimitate, utilizatorii având posibilitatea de a achiziționa modulele necesare pe măsură ce business-ul lor se dezvoltă. De asemenea, Odoo este un sistem dinamic și datorită update-urilor anuale evoluează mai rapid decât orice altă aplicație.
Interfața prietenoasă, intuitivă și diversitatea materialelor de învățare oferite user-ilor fac procesul de inducție foarte simplu și perioada de adopție mult mai mică.
Cum am devenit Partener Gold Odoo
O companie care implementează soluțiile Odoo poate primi titulatură de Partener Gold doar după ce îndeplinește mai multe condiții de calitate.
Peste 100 de useri
80% rată de retenție a clienților
3 experți certificați
În cazul echipei Sostenia, primul pas a fost făcut în momentul în care am digitalizat propriul fluxul operațional cu ajutorul aplicațiilor Odoo. Apoi au urmat implementări cu succes pentru companii din domenii ca birotică și papetărie, producție, fashion, producție alimentară, distribuție, construcții, e-commerce etc.
Credem în eficiența soluțiilor Odoo pe care le implementăm mai ales pentru că le utilizăm zilnic. Mai jos am detaliat ce a însemnat pentru Sostenia digitalizarea proceselor cu ajutorul Odoo:
- Managementul procesului de vânzări cu etape stabilite de noi pentru pâlnia de vânzări, istoricul lead-urilor, ofertare automată, generarea contractelor și a facturilor, lead generation, lead nurturing;
- Managementul proiectelor, care ne permite controlul resurselor și a timpului alocat, colaborare eficientă între echipe și optimizare;
- Managementul angajaților, cu ajutorul căruia centralizăm dosarele angajaților și coordonăm toate procesele de resurse umane, pontaje, cheltuieli, deconturi, concedii etc.
- Recrutare, o aplicație prin care demarăm toate activitățile de acest tip. Integrarea cu website-ul face procesul rapid și ușor de urmărit.
- Contabilitate și Financiar. Programatorii noștri au făcut customizările necesare pentru a adapta acest modul conform cadrului legislativ din România.
- Help Desk, modul dedicat managementului de tichete cu ajutorul căruia oferim suport clienților Sostenia.
- Website. www.sostenia.ro și inclusiv această pagină de blog, sunt construite cu ajutorul aplicației Odoo. Integrarea cu modulul CRM, Vânzări și Marketing oferă o vizibilitate sporită asupra lead-urilor și posibilitatea de a atrage mai mulți clienți. Odoo permite și crearea unui magazin online.
- Marketing. Pentru digitalizarea activităților de marketing, Odoo ne oferă instrumente pentru crearea și expedierea newsletterelor cu posibilitatea de a filtra expeditorii direct din CRM, automatizarea campaniilor de email, Postarea și programarea conținutului Social Media pentru Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter și YouTube, managementul evenimentelor, modul integrat cu site-ul care permite inclusiv vânzarea biletelor, crearea și administrarea sondajelor
Care sunt noile avantajele de care ne bucurăm noi și clienții noștri

Training complet pentru aplicațiile Odoo

Acces la codul sursă pentru Odoo Enterprise

Relație directă cu Odoo pentru escaladarea solicitărilor

Publicarea portofoliului de clienți direct pe www.odoo.com

Acces la sesiuni de training actualizate săptămânal
Dorim să mulțumim întregii echipe Sostenia pentru dedicare și profesionalism, clienților noștri, care au avut încredere în noi și echipei Odoo, care ne-a oferit sprijinul necesar.