Urmărește-ne
+4 0372 123 170
Contactați-ne
×
Acasă
Companie
Despre noi
Sostenia în presă
Soluții
Transformare Digitala
BPM - Business Process Modelling
IGD - Index Gradul Digitalizare
VSM - process analysis method
Automatizare
RPA - Roboti automatizare procese
DRUID - Chatbots AI
SMART decision algorithms
Solutii Digitale
SAP solutions
SOSTENIA solutions
Partener Odoo
Consultanta
On proiect
End-to-End
Base on Success Fee
Digitalizare IMM
Help Desk
Jobs
Resurse
Resources
Prezentare Aplicații Odoo
Blog
0
0
Autentificare
Contactați-ne
Trimiteți un tichet
Nume
*
Email
*
Subiect
*
Descriere
Prioritatea solicitării
Prioritate normală: sistemul funcționează, se solicită suport, îmbunătățire sau schimbare proces
Prioritate medie: erori în funcționarea sistemului, cu efecte în productivitatea utilizatorului
Prioritate mare: sistem cu funcționare îngreunată, cu efecte mari asupra activității companiei
Prioritate maximă: sistem complet blocat, cu efecte severe asupra activității companiei
Vă rugăm să selectați care este gradul de prioritate al solicitării, în funcție de impactul pe care îl are în compania dvs.
Fișiere
Echipă
Trimite