ChatGPT este poate cel mai popular AI al momentului și a reușit să revoluționeze atât modul de lucru cât și interacțiunea cu mediul online.
Sinergia dintre cele două tehnologii, ChatGPT de la OpenAI cu platforma DRUID AI, este încă un pas în față care vine cu eficientizarea capabilităților echipelor de lucru și pentru cu îmbunătățirea interacțiunii cu clienții, partenerii, angajații și furnizorii.
Ce este ChatGPT?
ChatGPT este un instrument puternic de generare a limbajului, construit pe un model lingvistic mare (LLM) numit GPT (Generative Pre-training Transformer). Acesta asigură traducerea limbajului, creează conținut nou, rezumă conținutul existent și poate efectua o varietate de alte procese printr-un dialog bazat pe prompturi.
Prin furnizarea unei fraze specifice sau a
unui set de cuvinte cheie, ChatGPT recunoaște intenția și poate
genera conținut care imită o conversație umană.
Conversational AI și ChatGPT nu pot fi un substitut unul pentru celălalt
Aceste două instrumente, chiar dacă par asemănătoare, totuși au fost create cu un scop diferit și îndeplinesc obiective specifice.
Astfel, DRUID nu poate fi un înlocuitor pentru ChatGPT și nici invers. Însă aceste două tehnologii pot crea rezultate extraordinare împreună și se completează reciproc pentru a simplifica fluxurile de lucru, interacționa cu clienții la un nivel personal și genera conținut de înaltă calitate la scară largă.
De exemplu, companiile pot antrena ChatGPT pe întrebările frecvente (FAQ), sistemele de suport pentru clienți, corespondența prin e-mail, transcrierile de chat live, white papers sau alte surse de date disponibile. Ulterior, companiile pot utiliza AI conversațional și ChatGPT pentru a îmbunătăți serviciul pentru clienți, oferind răspunsuri naturale, personalizate și informative la întrebările clienților. Acest lucru duce la o experiență mai pozitivă pentru client și poate crește satisfacția și loialitatea acestuia.
Prin analiza datelor clienților, companiile pot folosi AI conversațional pentru a crea recomandări personalizate pentru produse sau servicii, bazate pe preferințele, nevoile și istoricul clienților. Acest lucru îmbunătățește experiența atât a clienților, cât și a angajaților, stimulează productivitatea și crește veniturile din vânzări ale companiei.
Asistența AI a fost, de asemenea, dovedită că îmbunătățește semnificativ modul în care clienții tratează agenții. Aceasta duce la scăderea ratei de plecare a angajaților, în special pentru agenții noi, și la reducerea numărului de clienți care cer să vorbească cu un supervizor, economisind astfel timp pentru companie. În plus, asistența GenAI a fost dovedită că mărește în mod disproporționat performanța angajaților mai puțin calificați și mai puțin experimentați, pe toate măsurile de productivitate. Agenții noi, susținuți de un agent AI conversațional, pot urca mai rapid pe curba de experiență, atingând același nivel de performanță ca agenții cu șase luni de experiență, în doar două luni.
Îți dorești beneficiile tehnologiei AI în compania ta? Programează o discuție cu experții ML&AI de la Sostenia.
Sinergia dintre DRUID și ChatGPT
Fuziunea dintre DRUID și ChatGPT în cadrul Microsoft Azure OpenAI deschide o gamă vastă de posibilități pentru a opera și scala afaceri și industrii fără a compromite securitatea datelor, guvernanța sau conformitatea. Când asistenții conversaționali AI DRUID sunt infuzați cu ChatGPT, aceștia pot înțelege limbajul conversațional și pot produce răspunsuri și conținut care sunt mai conștiente de context, persistente și semnificative.
Ca rezultat, angajații își pot finaliza munca mai rapid și mai inteligent, în timp ce clienții și partenerii își pot primi răspunsurile la întrebări într-un mod mai inteligent și intuitiv. Acest lucru duce la servicii mai bune și mai rapide, ceea ce se traduce în multiple beneficii pentru afaceri, cum ar fi oferte personalizate, servicii inteligent automatizate 24/7, productivitate crescută a angajaților, economii de costuri și profituri pentru afaceri.
Exemple de succes ChatGPT&DRUID
Companiile pot acum valorifica puterea AI conversaționale DRUID și Microsoft Azure OpenAI (ChatGPT) în bănci, companii de asigurări sau leasing, furnizori de servicii medicale, centre de contact, medii de retail etc., pentru a oferi performanțe excepționale în afaceri.
Citește și articolul ”6 task-uri consumatoare de timp pe care le poate face Asistentul tău Virtual”.
Banking
De exemplu, dacă un client dorește să întrebe banca despre diferența dintre un cont de economii obișnuit și un cont de economii premium, asistentul AI conversațional DRUID poate căuta în fișiere PDF, în întrebări frecvente, în baze de cunoștințe ale băncii, în articole relevante sau în aplicațiile băncii și poate răspunde cu claritate în câteva secunde.
Resurse Umane
De exemplu, DRUID și ChatGPT pot colabora pentru a asista profesioniștii din resurse umane în generarea descrierilor de joburi și a anunțurilor de angajare. Pe măsură ce candidații aplică pentru roluri, asistentul AI conversațional DRUID, îmbogățit cu ChatGPT, poate oferi suport inteligent, personalizat și în timp real potențialilor angajați, răspunzând la întrebări frecvente despre companie și procesul de aplicare. Atunci când un candidat trimite o cerere, poate rezuma apoi CV-ul acestuia pentru recrutor.
Odată ce un candidat este angajat, un asistent conversațional DRUID va oferi suport și îndrumare în timp real noilor angajați, răspunzând la întrebări frecvente despre politici ale companiei, sărbători, salarizare sau beneficii, și va oferi îndrumări pentru completarea oricăror formulare necesare.
DRUID, îmbogățit cu ChatGPT, poate crea și planuri personalizate de învățare și dezvoltare pentru angajații existenți, bazate pe abilitățile și nevoile lor specifice, inclusiv pe planul lor de gestionare a carierei. Un astfel de asistent AI conversațional poate gestiona și toate activitățile administrative asociate, eliberând personalul din resurse umane să se concentreze pe implicarea angajaților și crearea unor experiențe care ajută la retenția angajaților cheie.
Sursă: druidai.com