Odoo este o soluție ERP completă, dedicată digitalizării oricărei afaceri, și suntem mândri să anunțăm că Sostenia este acum un Partener Gold, datorită rezultatelor remarcabile obținute.
Mai mult de 8 milioane de utilizatori folosesc în prezent Odoo pentru a-și dezvolta afacerea, iar în România a devenit o soluție populară printre companii.
Ce este Odoo?
Odoo se bazează pe un model de dezvoltare open-source, devenind astfel cea mai mare ecosistem de aplicații integrate din lume. Familia de aplicații Odoo funcționează perfect împreună și oferă astfel posibilitatea de a controla și automatiza aproape orice activitate - centralizat, online și de pe orice dispozitiv.
Posibilitățile de scalare sunt nelimitate, utilizatorii având oportunitatea de a achiziționa modulele necesare pe măsură ce afacerea lor crește. De asemenea, Odoo este un sistem dinamic și datorită actualizărilor anuale evoluează mai rapid decât oricare altă aplicație.
Interfața prietenoasă, intuitivă și diversitatea materialelor de învățare oferite utilizatorilor fac procesul de inițiere foarte simplu și perioada de adoptare mult mai scurtă.
Cum am devenit Odoo Gold Partner?
O companie care implementează soluții Odoo poate primi titlul de Partener Gold numai după îndeplinirea mai multor condiții de calitate.
Peste 100 users
80% retenția clienților
10 experți certificați
În cazul echipei Sostenia, primul pas a fost făcut atunci când am digitalizat propriul nostru flux operațional cu ajutorul aplicațiilor Odoo. Apoi au urmat implementări de succes pentru companii din domenii precum birou și papetărie, producție, modă, producție alimentară, distribuție, construcții, comerț electronic etc.
Noi credem în eficiența soluțiilor Odoo pe care le implementăm, mai ales pentru că le utilizăm zilnic. Mai jos am detaliat ce înseamnă digitalizarea proceselor cu ajutorul Odoo pentru Sostenia:
- Managementul procesului de vânzări cu noi etape pentru funnel-ul de vânzări, istoricul lead-urilor, ofertare automată, generare de contracte și facturi, generare de lead-uri, îngrijirea lead-urilor;
- Managementul proiectelor, care ne permite să controlăm resursele și timpul alocat, colaborarea eficientă între echipe și optimizarea;
- Managementul angajaților, prin care centralizăm fișele angajaților și coordonăm toate procesele de resurse umane, prezențe, cheltuieli, declarații, concedii, etc.
- Recrutarea, o aplicație prin care începem toate activitățile de acest tip. Integrarea cu site-ul web face procesul rapid și ușor de urmărit.
- Contabilitatea și Finanțele. Programatorii noștri au făcut personalizările necesare pentru a adapta acest modul conform cadrului legislativ din România.
- Centru de Suport. Modulul dedicat gestionării tichetelor cu ajutorul căruia oferim suport clienților Sostenia.
- Website-ul. www.sostenia.ro, inclusiv această pagină de blog, sunt construite folosind aplicația Odoo. Integrarea cu modulele CRM, Vânzări și Marketing oferă o vizibilitate crescută asupra lead-urilor și posibilitatea de a atrage mai mulți clienți. Odoo permite, de asemenea, crearea unei magazine online.
- Marketingul. Pentru digitalizarea activităților de marketing, Odoo ne oferă instrumente pentru crearea și trimiterea de newslettere cu posibilitatea de a filtra destinatarii direct din CRM, automatizarea campaniilor de email, postarea și programarea conținutului pe rețelele sociale precum Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter și YouTube, managementul evenimentelor, modulul integrat cu site-ul care permite inclusiv vânzarea de bilete, crearea și administrarea sondajelor.
Care sunt noile avantaje pe care noi și clienții noștri le avem?
Training complet pentru aplicațiile Odoo
Acces la codul sursă al sistemului Odoo Enterprise
Relație directă cu Odoo pentru investigarea solicitărilor
Publicarea portofoliului de clienți direct pe www.odoo.com
Acces la actualizări săptămânale și cele mai noi sesiuni de training
Dorim să mulțumim întregii echipe Sostenia pentru dedicarea și profesionalismul lor, clienților noștri, care ne-au încredințat, și echipei Odoo, care ne-a furnizat suportul necesar.