Urmărește-ne
+4 0372 123 170
Contactați-ne
română
English (US)
română
×
Companie
Despre noi
Sostenia în presă
Soluții
Transformare Digitala
BPM - Business Process Modelling
IGD - Index Gradul Digitalizare
VSM - Metodă Analiză Procese
Automatizare
RPA - Roboti Automatizare Procese
DRUID - ChatBots AI
SMART Decision Algorithms
Solutii Digitale
Servicii SAP
Soluții Software SOSTENIA
Partener Odoo
FieldOS - Managementul Mentenanței
Consultanta
Pe proiect
End-to-End
Bazată pe Taxă de Succes
Digitalizare IMM
Help Desk
Search Tickets
Create Issue
Resurse
Blog
Video Aplicații Odoo
Jobs
0
0
Autentificare
română
English (US)
română
Contactați-ne
Submit a ticket
Nume
*
Email
*
Subiect
*
Descriere
Prioritatea solicitării
Prioritate normală: sistemul funcționează, se solicită suport, îmbunătățire sau schimbare proces
Prioritate medie: erori în funcționarea sistemului, cu efecte în productivitatea utilizatorului
Prioritate mare: sistem cu funcționare îngreunată, cu efecte mari asupra activității companiei
Prioritate maximă: sistem complet blocat, cu efecte severe asupra activității companiei
Vă rugăm să selectați care este gradul de prioritate al solicitării, în funcție de impactul pe care îl are în compania dvs.
Cerere întâlnire
Prin bifarea acestei opțiuni, solicitați în mod expres realizarea unei întâlniri și în consecință consumul de timp necesar organizării acesteia.
Fișiere
Team
Trimite
Despre echipa noastră
Dedicated team for incidents, tickets, or Change Requests for Odoo users.
Cookie settings