Stăm de vorbă cu specialiștii Sostenia pentru a răspunde la cele mai frecvente întrebări despre digitalizare.
În mini-interviul de mai jos îl avem alături pe Cătălin Anghel, Manager General, care ne oferă detalii despre cum abordăm noi proiectele de digitalizare la Sostenia.
Care sunt pasii implementarii unui proiect de digitalizare cu Sostenia?
De regulă proiectele încep cu partea de analiză și mapare de procese. Ajungem la un business blue print, care face foarte clar atât pentru noi, cât și pentru client, care va fi rezultatul procesului final, cum va fi acest process configurat.
Cum va fi acel proces configurat?
Evident urmează o sesiune de teste, traininguri, dezvoltări și customizări, astfel încât soluția pe care o propunem să acopere toate nevoile de business.
Foarte importantă este partea de formare de key useri la client, astfel încât clientul să rămână, în urma implementării, cu o echipă internă capabilă, să facă cel puțin first level support.
Înainte de go live avem sesiuni de training, de end useri, care de regulă îl realizăm prin intermediul key userilor pe care tocmai povesteam că i-am format la clienți.
Niciun proiect nu poate fi considerat un proiect de success fără o etapă de hypercare, de suport de tip hypercare.
Nu livrăm o soluție informatică și de acolo pornim și lăsând clientul să se descurce.
Practic alocăm suficient timp, astfel încât adopția noului sistem să fie una naturală completă și ireversibilă.
Citește și articolul
Primii pași în Transformarea Digitală